Κυριακή 12 Μαΐου 2013

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ !!! ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ !!!



Αγαπημένα μου παιδιά, αγόρια και κορίτσια !!!
Χριστός Ανέστη !! Αληθώς Ανέστη !!
Τι μεγαλύτερη χαρά από αυτήν ??? Τι μεγαλύτερη ελπίδα να έχουμε ότι αν Τον πιστευουμε, Τον αγαπάμε τηρώντας τις εντολές Του, μετέχουμε στα Αγια Μυστήρια της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας προπάντων στην Ιερά Εξομολόγηση και στην Θεία Κοινωνία τότε και ο Κύριος θα μας αναστήσει στην Δευτερα Παρουσία για να χαιρόμαστε μαζί Του στον Παράδεισο !!!
Συγχωρεστε με αν δεν ανταποκρίνομαι άμεσα !!
Ειμαι κι εγώ μία βαρεως εργαζόμενη σύζυγος, μητέρα και γιαγιά και με την οικονομική κρίση έχω επωμιστει πολλάπλές ευθυνες ( την επιβλεψη και το μεγάλωμα εγγονιών )
Ετσι δεν μπαίνω τόσο συχνά όπως παλαιότερα !!
Αλλά προσπαθώ !!
Και θα είμαι ΠΑΝΤΑ μαζί σας !!
Με αγάπη Χριστου !!