Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2016

ΑΠΟΡΙΕΣ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ

Πολλές και πολλοί με ρωτάνε αν λειτουργεί ακόμη αυτό το Ιστολόγιο...

Αν προσφέρω ακόμη τις υπηρεσίες μου...

Οπότε χρειάζονται ξανα κάποιες διευκρινίσεις.

Το Ιστολογιο αυτό αφορά ΜΟΝΟ γνωριμίες ΓΑΜΟΥ πνευματικά αγωνιζομένων Χριστιανών.

ΔΕΝ είναι site γνωριμιών.

Αθελα μου ΕΞΑΠΑΤΗΘΗΚΑ τον πρώτο χρόνο της λειτουργία του Ιστολογίου αυτού απο κακόβουλα άτομα που προσποιούμενα τις Χριστιανές και τους Χριστιανούς είχαν στο μυαλό τους ΜΟΝΟ εφήμερες ή επιπόλαιες γνωριμίες .

Το εξομολογήθηκα με συντριβή και είμαι βέβαιη ότι ο καλός μας Θεός με συγχώρεσε επειδή ΜΟΝΟ το καλό είχα στο νου και στην καρδιά μου.

Στεναχωρήθηκα όμως αφάνταστα και πληγώθηκα πάρα πολύ που έγινα ΑΘΕΛΑ μου αιτία να συναφθούν εφάμαρτες σχέσεις μιας και εξαπατήθηκα  από την υποκρισία και τον καιροσκοπισμό πολλών ανδρών και γυναικών που δυστυχώς ΔΕΝ αντιλαμβάνονται ότι ΔΕΝ πρέπει να "παίζουν" με ανθρώπινες ψυχές και απλά επιζητούν ΚΑΙ μέσα από αυτό το Ιστολόγιο εφήμερες σχέσεις.

Για τον λόγο αυτό και μη δυνάμενη να ελέγχω πλέον την αλήθεια των ισχυρισμών των γραφόντων και ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΜΟΥ, αποσύρθηκα από την ανάρτηση κειμένων, αφήνοντας στην καλή  Παναγία μας να φωτίζει ποιές και ποιοί θα μου γράφουν.

Σε αυτά τα άτομα που διακρίνω από τον τρόπο που γράφουν ότι ΟΝΤΩΣ είναι ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ και επιζητουν ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΣΥΖΥΓΙΑ σε αυτά απαντώ και προσφέρω ΠΑΝΤΑ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΩΣ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΑΜΟΙΒΗ ως ΔΙΑΚΟΝΙΑ ΕΝ ΚΥΡΙΩ και στο μέτρο που μου επιτρέπουν η κλονισμένη πλέον υγεία μου και οι οικογενειακές μου υποχρεώσεις, τις μικρές μου υπηρεσίες

Παρακαλώ λοιπον ταπεινά όποια και όποιον θέλει να γράψει να βρίσκεται ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ κάτω από το πετραχήλι Ιερέα δηλαδή να ΕΞΟΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ και να ΚΟΙΝΩΝΕΙ των Αχράντων Μυστηρίων

ΜΟΝΟ αυτά τα παιδια του Χριστού μας που δρουν στην ζωή τους με ευλογία Πνευματικού , ΜΟΝΟ αυτα τα παιδια να μου γράφουν

Σας ευχαριστώ πολύ

Συγχωρεστε με την αναξια και αμαρτωλή αδελφή σας

Με αγαπη Χριστου

Σπυριδούλα