Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΝΩ


Στα 64 μου χρόνια έχοντας συμπληρώσει 43 χρόνια επιτυχημένου γάμου με τρία παιδιά και τέσσερα εγγόνια, και έχοντας ήδη κάνει πάνω από είκοσι προξενιά ( στα επτά είμαι και η κουμπάρα ) θέλω να αξιοποιώ δημιουργικά τον ελεύθερο χρόνο μου και να βοηθώ ανθρώπους κάθε ηλικίας να παντρευτούν.
Δεν πιστεύω στις μακροχρόνιες σχέσεις, δεν επικροτώ την συμβίωση πρίν από τον γάμο αν και κατανοώ τις θέσεις και τα επιχειρήματα του κόσμου που την υποστηρίζει, πιστεύω ακράδαντα στην Πρόνοια του Θεού μας που θέλει τα παιδιά Του να γνωρίζονται και να κάνουν ευτυχισμένες εν Χριστώ οικογένειες και για αυτό είμαι εδώ να βοηθήσω.
Από τον οικογενειακό μου και φιλικό μου κύκλο έχω την στιγμή αυτή αρκετές δεκάδες καλούς ανθρώπους, από 20 μέχρι και 50, οι περισσότεροι ανύμφευτοι και ανυπανδρες, οι πολλοί με πνευματικό που επιθυμούν να  δημιουργήσουν ορθόδοξες χριστιανικές οικογένειες.
Και επιδή οι φίλες μου ξέρουν ότι έχω το μαγικό ραβδάκι συνεχώς μου προτείνουν παιδιά φίλων και γνωστών και έτσι ο κύκλος διευρυνεται. 
Και αν προστεθείτε και όλοι εσείς, οι σοβαροί και συνειδητοποιημένοι Χριστιανοί που ψάχνετε το άλλο σας μισό για να πορευθείτε την μαρτυρική αλλά ευλογημένη ζωή του Γάμου, τότε θα γίνουν εκατοντάδες.
Θέλω να μου στειλετε στο email μου δύο ... ή και παρισσότερα λόγια για τον ευατό σας, τι ψάχνετε και άν θέλετε μια φωτογραφία σας και απαραίτητα ένα κινητό ή ακόμη καλύτερα ένα σταθερό σας τηλέφωνο για να σας βρώ.
Εννοείται ότι όλα όσα μου πείτε θα είναι απολύτως εμπιστευτικά και δεν πρόκειται να δώσω όνομα ή τηλέφωνο σας αν πρώτα δεν μιλήσω με τον καθενα σας και πάρω την άδεια του.
Όπως είπα αυτό το κάνω επειδή θέλω να βοηθώ και επιδή εχω καταλάβει ότι αυτό είναι το τάλαντο που μου έδωσε ο Θεός και θέλω να το αξιοποιήσω πρός δόξαν Του.
Να ξέρατε πόση χαρά παίρνω όταν βρίσκομαι με τους κουμπάρους μου που εγώ τους ταίριαξα.
Επομένως το επαναλαμβάνω για να μην έχουμε παρεξηγήσεις !!!!
ΔΕΝ αποσκοπώ στο οιοδήποτε οικονομικό όφελος !!
Δόξα τω Θεώ, εργαστήκαμε σκληρά με τον άντρα μου και εξάλλου έχουμε συνηθίσει και με τα λίγα να είμαστε ευτυχισμένοι.
ΔΕΝ θέλω ούτε χρηματική αμοιβή, ούτε δώρα...ΤΙΠΟΤΑ
Ενα προσκλητήριο του γάμου σας και την προσευχή σας να μας έχει ο Χριστός μας και η Παναγιά μας καλά.
Καθημερινά θα ανεβάζω αγγελίες με τους άνδρες και τους γυναίκες που ήδη γνωρίζω και επιθυμούν να παντρευτούν.
Αναμένω τα email σας για το ποιόν ή ποιά θέλετε...
                  christmar@yahoo.gr
Μόνο υπομονή...
Εχω σπίτι, άνδρα, παιδιά κι εγγόνια...
Θα απαντήσω σε όλους και σε όλες σας
Και πιστέψτε με
Θα σας παντρεψω !!

Με αγάπη Χριστού
Σπυριδούλα