Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΑΜΟΥ

Κωδικός αγγελίας ........................ 07

25χρονος πτυχιούχος θεολογίας που επιθυμεί να ιερωθεί αναζητεί την αυριανή του πρεσβυτέρα. 

Σχόλια δικά μου.... Έχουμε τον ίδιο πνευματικό και τον γνωρίζω χρόνια. Είμαι βεβαία ότι το παιδί αυτό θα γίνει ένας εξαιρετικός ιερέας. Εχει τελειώσει την Ανωτάτη Εκκλησιαστική με μεταπτυχιακό στη Θεολογική ενω παράλληλα είναι και ιεροψάλτης.
Καλλιεργημένος,σοβαρός αλλά και μοντέρνο παιδί. Σπάνια τύχη


Κωδικός αγγελίας ..................................  08

35χρονη ιδιωτική υπάλληλος, πτυχιουχος Παντειου, σεμνη αλλά και εμφανίσιμη κοπέλα, ελεύθερη αναζητά σύζυγο έως 40 ετών

Σχόλια δικά μου .... Και με την κοπέλα αυτή γνωριζόμαστε χρόνια από τον πνευματικό μας. Μια εξαιρετικά σοβαρη κοπέλα. Το πλέον σιωπηλό κορίτσι. Μετρημένη, σοβαρή, δεν έχω ακουσει ουτε μια φορα να σχολιάζει ανθρώπους. Την έχω ζήσει και στην εκδρομη στα Ιεροσόλυμα. 9 μερες μαζί. Απο τα πολυ αγαπημενα μου κορίτσια που αξιζει το καλύτερο

Κωδικός αγγελίας ........................................ 10

42χρονος με δικό του ταξί, εργατικός και εμφανίσιμος, χωρισμένος με διαζύγιο με ένα παιδί που το έχει η πρώην γυναίκα του θέλει μια δευτερη ευκαιρία

Σχόλια δικά μου....... Γιος μιας πολύ καλής μου φίλης, καλή καρδιά, δουλευταράς, κουβαλητής αλλά χωρίς πνευματικές αναζητησεις παρόλες τις προσπάθειες μας. Πάντως τον φεραμε στο Γέροντα, εξομολογηθηκε, κατάλαβε τα σφαλματα του που τον οδηγησαν στο διαζύγιο και έχει υποσχεθεί να μαζευτεί και να αλλάξει. Τους τελευταίους μήνες έχει όντως κόψει παλιες κακες συνηθειες και πιστευω ότι του αξίζει μια δευετη ευκαιρία