Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

ΚΑΙ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ.....

Εν πρώτοις κατανοώ την έκπληξη πολλών για το εγχείρημα αυτό μιας και αποτελεί κάυι καινούργιο στο διαδίκτυο.
Site γνωριμιών υπάρχουν αλλά πλείστοι όσοι και όσες εγγράφονται σε αυτά σπάνια ενδιάφερονται για γάμο. Εξάλλου πίσω από το κατ επίφασην δωρεάν σε χρεώνουν προκειμένου να δείς τα μηνύματα που σου στέλνουν.
Και για τα γραφεία συνοικεσίων ας μην μιλήσω. Σου χρεώνουν εκατοντάδες ευρώ, κάποια έως και 700 ευρώ με την εγγραφή...
Στο site μας αυτό όλες οι αγγελίες είναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με σκοπό τον ΓΑΜΟ. Επαναλαμβάνω ΟΛΕΣ οι ΔΩΡΕΑΝ ΑΓΓΕΛΙΕΣ που δημοσιευω είναι ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΑΜΟΥ.
Πολλές από αυτές - σε αυτές που με μπλε γραμματα προσθετω σχόλια δικά μου - είναι πρόσωπα που ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ έχω γνωρίσει, κάποια τα έχω συναναστραφεί για μήνες και χρόνια, με άλλα πάλι έχουμε συζητήσει κάποιες φορές.
Επομένως μπορώ να έχω γνωμη για το ποιόν και την προσωπικότητα τους.
Οι αγγελίες που μέσω e-mail μου στέλνονται ΠΡΙΝ αναρτηθούν ελέγχονται από μένα, μιας και τηλεφωνώ στο ΣΤΑΘΕΡΟ τηλέφωνο (... το γραφω αυτό για να μου στελνετε σταθερά και να μην χρεώνεται αναγκάζοντας με να τηλεφωνώ σε κινητά :)  )
Για όσες πάλι αγγελίες υπάρχει ενδιαφέρον προτού δώσω το τηλέφωνο του ενός στον άλλο ΠΑΛΙ ξαναρωτώ αν και κατα πόσον για την συγκεκριμένη περίπτωση υπάρχει ενδιαφέρον
ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Αυτά....
Σε λίγο θα αναρτησω ακόμη κάποιες αγγελίες...
Γνωστών και παιδιών φιλενάδων μου και δύο από άτομα που μου έστειλαν e-mail και με τα οποία μίλησα....
ΚΑΛΗΜΕΡΑ
Με αγάπη Χριστού
Σπυριδούλα