Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013

ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΣΟΥ ΤΟ ΑΓΑΘΟΝ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΜΕ ΕΝ ΓΗ ΕΥΘΕΙΑ



Παιδάκια μου, αγόρια μου και κορίτσια μου !
Χθές το βράδυ, Δευτέρα του Αγίου Πνεύματος επέστρεψα - χάριτι κι ευδοκία Θεού - υγιής κι ανανεωμένη από σχεδόν τεσσαροκανθήμερη παραμονή μου σε Ιερό Ησυχαστήριο της Ιεράς Μητροπόλεως του Πνευματικού μου.
Ευλογήθηκα στη ζωή μου προκλητικά από τον Κύριο !
Καταρχήν με έναν εξαιρετικό σύ-ζυγο, παιδια ( και οι νύφη και οι γαμπροί μου παιδιά μου είναι ) εγγόνια αλλά πρωτίστως με έναν Αγιο Πνευματικό που η Εκκλησία τον τίμησε με το επισκοπικό αξίωμα καταρχήν και κατόπιν του ενεπιστεύθη μια Ιερα Μητρόπολη ενός πανέμορφου νησιού !
Γνωρίζοντας την λαχτάρα μου να βιώσω έστω και λίγο την ανείπωτη, ανεκλάλητη χαρά της μοναστικής ζωής έδωσε την άδεια και ευλογία του και έτσι πέρασα σχεδόν σαράντα μέρες σε ένα νεοσύστατο Ιερό Ησυχαστηριο της Αγιοτόκου Νήσου μετέχοντας και στην λατρευτική ζωή με τις αδελφές και διακονώντας το κατα δύναμιν και πρωτίστως επισκεπτόμενη τακτικά τον Γέροντα μας.
Δεν μπορεί καμμιά και κανείς σας να φανταστεί την χαρά της μοναστικής ζωής. Ασύγκριτη σε σχέση με όποια κοσμική χαρά, υπερβαίνουσα κάθε ηδονή του φθαρτού τούτου κόσμου...Τοις ερημικοις ζωή μακαρία εστί μακαρία εστί θεικώ έρωτι πτερουμένοις ....
Ταπεινά εκζητώ την συγνώμη σας και το έλεος σας για την απουσία μου... Ευλόγησον !! Ευλόγησον !! Ευλόγησον !!
Δεν είχα καν κινητό μαζί μου... Πολλώ μάλλον πρόσβαση σε διαδίκτυο !
Θα απαντήσω σε ΟΛΕΣ και ΟΛΟΥΣ σας , ξεκινώντας από τα τελευταία email και προχωρώντας μέχρι τα αρχικά πρό διμήνου
Σας ευχαριστώ για την υπομονή και την αγάπη σας !!
Σας φιλώ μητρικώς εν Κυρίω Ιησού
Χαίρετε αεί 
Η ελαχίστη εν γυναιξί
Σπυριδούλα