Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

ΜΙΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΟΒΑΡΗ ΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΝΕΑΡΕΣ ΜΟΥ ΚΥΡΙΕΣ

 Παρακαλώ πολύ δεσποινίδες μου διαβάστε με προσοχή την ακόλουθη αγγελία !
Η ευτυχία συχνά κρύβεται σε μέρη δυσδιάκριτα και φαινομενικά απρόσιτα !
Εχω ζωντανη στην μνημη μου την περίπτωση της άτυχης καλαθοσαφαιρίστριας - συγνωμη το Αλτσχαιμερ μου δεν μου φερνει στην μνημη το όνομα της - που μόλο που έμεινε ανάπηρη απο την μέση και κάτω, παντρευτηκε ΑΝΑΠΗΡΗ ΟΥΣΑ εναν ευειδη αρτιμελη άνδρα, απέκτησαν δύο ή τρια παιδιά και ζουν ευτυχισμένοι !!!
Αρα ΜΗΝ απορρίπτουμε κάτι που μας ξενίζει φαινομενικά
Διαβάστε με προσοχή την αγγελία και παρακαλώ όσες ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ενδιαφερονται ας μου γράψουν
Σας ευχαριστώ θερμα !

 ΟΝΟΜΑΖΟΜΑΙ ΓΙΩΡΓΟΣ ΕΙΜΑΙ 31 ΧΡΟΝΩΝ ΕΙΜΑΙ ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΔΕΝ ΠΕΡΠΑΤΑΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΨΑΧΝΩ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΝΑ ΒΡΩ ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΚΥΡΙΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΜΕΝΗ ΜΕ ΣΠΟΥΔΕΣ ΕΥΓΕΝΕΙΑ ΚΑΛΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΛΗ ΨΥΧΗ ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΖΗΤΑΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΔΕΧΕΤΕ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΜΑΙ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΚΑΛΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΑ ΘΕΛΩ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ ΔΕΝ ΖΗΤΑΩ ΠΟΛΛΑ ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΗΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΙΑ ΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΖΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΝΙΩΘΩ ΠΟΛΥ ΜΟΝΟΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ ΣΟΒΑΡΗ ΣΧΕΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΩΡΤΑΣΕΙ ΜΟΝΟ ΨΕΥΤΙΚΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ
ΘΕΛΩ ΜΟΝΟ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΧΤΩ ΠΛΑΚΕΣ!