Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013

ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΙΣΒΑΘΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Τι μεγαλύτερη χαρά μπορεί να λάβει κάποια μητέρα ( γιατι ΟΛΕΣ σας και ΟΛΟΥΣ σας , σαν παιδια μου σας βλέπω ) από το ανοίγει τον υπολογιστή της και να βλέπει τέτοια email !!

Αυτή είναι η χαρά μου, αυτή είναι και η ανταμοιβή μου, μετά από τον χλευασμό και τα πικρόχολα σχόλια πολλών ( άς είναι ευλογημένοι ) 

Πρίν λίγες ημέρες έλαβα από τον Φωτάκο μου το ακόλουθο email που αν και δεν πήρα εγγράφως την άδεια του, το δημοσιεύω για να μοιραστώ μαζί σας την χαρά μου που η Υπεραγία Θεοτόκος επίνευσε και σε μία ακόμη ευλογημένη σχέση που είμαι υπερβεβαία θα οδηγήσει στην ίδρυση μίας ακόμη εν Χριστώ Εκκλησίας με το τρισμέγιστο Μυστήριο του Γάμου !! 

Φωτάκο μου και Γεωργία μου !!

Από τα τρίσβαθα της ψυχής μου να είστε ευτυχισμένοι και ευλογημένοι !!

Κύριος ο Θεός δια της Υπεραγίας Θεοτόκου να σας επευλογεί δαψιλώς και να σας αξιώσει συντόμως της στέψεως σας !!!

Με δάκρυα στα μάτια σας ευχαριστώ για την χαρά που μου δώσατε !!
  

Καλημέρα, καλή και ευλογημένη Κυριακή δεύτερή μου μανούλα !!!
Εύχομαι στον Τριαδικό Θεό μας στην Παναγίτσα μας στους Αγίους, τους Μάρτυρες και στις στρατιές των Αγγέλων να προστατεύουν και βοηθούν εσάς και όλα τα αγαπημένα σας πρόσωπα !!!
Πολύτιμή μου Κυρία, δεν σας ξέχασα ούτε ΠΟΤΕ πρόκειται να σας ξεχάσω !!!
Όμως ανησυχώ λίγο γιατί πέρασε πολύς καιρός και δεν έχω νέα σας. Καθημερινά επισκέπτομαι το blog σας και βλέπω ότι δεν υπάρχει κάποια νέα ανάρτηση.
Είμαι σίγουρος ότι ο Φύλακας -  Άγγελος σας δεν επιτρέπει να συμβεί κάτι κακό και λόγω βιοτικών αναγκών απέχετε από το διακόνημά σας, πάντως όταν μπορέσετε απαντήστε  σ’ αυτό το μήνυμά μου και αν και σεις συμφωνείτε αναρτήστε στο blog σας προηγούμενο e-mail μου (όπως ήδη σας έχω ζητήσει).
Ως προς τα «δικά μας» : Δεν θέλω να λέω μεγάλα λόγια αλλά μάλλον η Γεωργία είναι η κοπέλα που η Παναγία μας (μέσω των προσευχών και των ενεργειών σας ) διάλεξε για μένα, το ίδιο αισθάνεται και η Γεωργία και οι δυο μας είμαστε προς δόξα Θεού πολύ ευτυχισμένοι.
Σας ευχαριστώ από τα τρίσβαθα της ψυχής μου για όσα κάνετε για όλους εμάς, σας αγαπώ πάρα – πάρα πολύ, σας φιλώ εν Κυρίω, σας σκέφτομαι υιικά, ο Φωτάκης σας. 

 Πάλι - με την άδεια του αυτή την φορά - δημοσιεύω και παλαιότερη επιστολή του Φωτάκου μου.
Τι να πώ ???
Είμαι ανάξια να έχω τέτοια παιδιά εν Κυρίω.... 
Με έχεις κατασυγκινήσει παιδάκι μου !!
Όλες οι ευλογίες πάνω σου και πάνω σε όλους και όλες σας !
Πρωτίστως σε όσες κι όσους με κατηγόρησαν, με χλεύασαν με αποδοκίμασαν !!
Ζει Κύριος ο Θεός !!
Ο ετάζων νεφρούς και καρδίας και ανταποδίδων εκάστω κατα την καρδίαν αυτού !

Καλησπέρα, Χριστός Ανέστη αξιότιμη κυρία Σπυριδούλα !!!
Πολύτιμή μου Κυρία, κατά την διάρκεια του (σχεδόν) ενός χρόνου που με την βοήθεια της Παναγίας επικοινωνώ μαζί σας δεν διαπίστωσα τίποτα το μεμπτό, αντιθέτως αντιλήφθηκα ότι υπάρχει πλήρη αντιστοιχία λόγων και έργων σας !!!  
Μου συστήσατε κάποιες  κοπέλες, με στηρίξατε σε δυσκολίες που αντιμετώπισα,  με συμβουλεύσατε πολλές φορές, μου σταθήκατε σαν μητέρα μου. Βέβαια για ΟΛΑ αυτά θα πρέπει να σας χιλιοευχαριστήσω, όμως έχω ΚΙ ΕΓΩ ένα παράπονο. Το μόνο αντάλλαγμα που μου ζητήσατε ήταν πότε – πότε να προσεύχομαι για εσάς .
Δεν μου ζητήσατε χρήματα, δεν με πιέσατε για τίποτα, δεν προσπαθήσατε με κανένα τρόπο να με εκμεταλλευθείτε, ΜΟΝΟ  προσευχούλα στον Τριαδικό Θεό μας, στην Παναγίτσα μας, στους Αγίους μας, τους Οσίους, τους  Μάρτυρες και σ’ όλους του Αγγέλους. 
Σίγουρα ΚΙ ΕΓΩ θα πρέπει να σας κατηγορήσω γιατί κάποιες φορές πράγματι αργείτε να απαντήσετε στα e-mail που σας στέλνω. Η ποινή που θα σας επιβάλλω καλή μου Κυρία Σπυριδούλα εξαντλεί την αυστηρότητά μου και θα σας ακολουθεί όσο ζω.  Σκέφτηκα λοιπόν μετά το ονόματα των γονέων μου να μνημονεύω το δικός σας όνομα σας σε κάθε προσευχή μου. Η ποινή αυτή αν και άρχισε να εφαρμόζεται πριν από μήνες ,τώρα το δικαστήριό μου αποφάσισε ότι θα έχει ισχύ εφ’ όρου ζωής.
Έχω βεβαιωθεί ότι η αγάπη σας για τον Τριαδικό Θεό μας είναι πολύ – πολύ θερμή. Από αυτή σας την αγάπη πηγάζει  και η κοπιώδης προσπάθεια  που καταβάλετε  μέσω του blog σας να βοηθήσετε όλους εμάς. Να είστε απολύτως σίγουρη ότι ο κόπος σας δεν πάει χαμένος αλλά προετοιμάζει τη θέση σας στον Παράδεισο !!!
Όλοι αυτοί οι λόγοι, μου δίνουν το δικαίωμα να αισθάνομαι πάρα πολύ υπερήφανος (που έστω μέσω αυτών των μηνυμάτων ) σας γνωρίζω. Θέλω επίσης να σας πω να μην στενοχωριέστε για ΤΙΠΟΤΑ και σας προτρέπω να συνεχίσετε το Θεάρεστο έργο σας.
Σας αγαπώ πολύ –πολύ, σας φιλώ εν Κυρίω, σας σκέφτομαι υιικά, ο Φωτάκης σας
Υ.Σ (αν θέλετε αναρτήστε στο blog σας τμήμα ή όλο το μήνυμά μου)